|
|
ДИСЦИПЛИНА "ИНОВАЦИОННИ ПРАКТИКИ В МАРКЕТИНГА (Р. О., М" (задочно обучение, ОКС "магистър")
Вид материал: |
Учебна програма |
Резюме: |
Дисциплината “Иновативни практики в маркетинга” се базира на основни познания, получени в рамките на дисциплината “Маркетинг”. Основно предназначение на дисциплината е изграждане на теоретични познания и практически умения в сферата на дигиталния маркетинг с инструменти, приложими в интернет среда. Очертават се предимствата и ограниченията на инструментите на комуникационния микс в интернет средата. Разглеждат източниците и методите за набиране на пазарна информация от страна на стопанската организация. Специално място е отделено на интегрираните интернет комуникации в работата на стопанската организация при отчитане спецификата на нейната дейност. |
Прикачен файл: |
25-УП ИМ В4 Иновативни практики в маркетинга.doc |
Преподавател: |
ВЕРЯНА ТОДОРОВА БОЕВА |
|
|
|