|
|
ДИСЦИПЛИНА "МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ (Р. О., М" (задочно обучение, ОКС "магистър")
Вид материал: |
Учебна програма |
Резюме: |
Учебната дисциплина "Маркетингови комуникации" се базира на основни познания, получени в рамките на дисциплината “Маркетинг”. Основно предназначение на дисциплината е изграждане на теоретични познания и практически умения в сферата на управление на комуникациите на стопанската организация, на процеса на разработване и изпълнение на комуникационни програми за изграждане на имидж и постигане на пазарни резултати по отношение на фирмените продукти. Очертават се предимствата и ограниченията на различните инструменти на комуникационния микс. Специално място е отделено на управлението на комуникациите в интернет среда като важна част от комуникационния микс на съвременната фирма. |
Прикачен файл: |
1_UP_Market_komunikacii_V1_UB_Boeva_2021.doc |
Преподавател: |
ВЕРЯНА ТОДОРОВА БОЕВА |
|
|
|