ВХОД
МАТЕРИАЛИ (1)
ДРУГИ

ДИСЦИПЛИНА
"МАРКЕТИНГОВИ ПРОУЧВАНИЯ (Р. О., М"
(задочно обучение, ОКС "магистър")

Вид материал: Учебна програма
Резюме: II. АНОТАЦИЯ Дисциплината “Маркетингови проучвания” се явява логическо продължение на дисциплината “Маркетинг”. Същевременно тя интензивно използва апарата на извадковото проучване, регресионен и корелационен анализ, чиито основи са положени в курса по “Статистика”. Процесът на маркетинговите проучвания налага необходимост от комуникация с различни социални групи, поради което познанията на обучаемите, получени по дисциплината “Социология” се явяват ценен информационен вход. Основно предназначение на дисциплината е изграждане на теоретични познания и практически умения за набиране на данни, необходими за анализа на пазара, изследването на потребителския профил и избор на маркетингови инструменти за позициониране на продукта на пазара. Процесът на проучванията се явява и задължително условие за изграждане на подходящия маркетингов микс /продукт, цена, пласмент, промоция/. Изграденият от дисциплината инструментариум обслужва интегрално специализираните, както и други управленски дисциплини от курса на обучение.
Прикачен файл: 2_UP_Market.prouchvania_V2_UB_UCHR_2021.doc
Преподавател: ВЕРЯНА ТОДОРОВА БОЕВА