|
|
ДИСЦИПЛИНА "МАРКЕТИНГОВИ ПРОУЧВАНИЯ (Р. О., М" (задочно обучение, ОКС "магистър")
Вид материал: |
Учебна програма |
Резюме: |
II. АНОТАЦИЯ
Дисциплината “Маркетингови проучвания” се явява логическо продължение на дисциплината “Маркетинг”. Същевременно тя интензивно използва апарата на извадковото проучване, регресионен и корелационен анализ, чиито основи са положени в курса по “Статистика”. Процесът на маркетинговите проучвания налага необходимост от комуникация с различни социални групи, поради което познанията на обучаемите, получени по дисциплината “Социология” се явяват ценен информационен вход.
Основно предназначение на дисциплината е изграждане на теоретични познания и практически умения за набиране на данни, необходими за анализа на пазара, изследването на потребителския профил и избор на маркетингови инструменти за позициониране на продукта на пазара.
Процесът на проучванията се явява и задължително условие за изграждане на подходящия маркетингов микс /продукт, цена, пласмент, промоция/. Изграденият от дисциплината инструментариум обслужва интегрално специализираните, както и други управленски дисциплини от курса на обучение.
|
Прикачен файл: |
2_UP_Market.prouchvania_V2_UB_UCHR_2021.doc |
Преподавател: |
ВЕРЯНА ТОДОРОВА БОЕВА |
|
|
|