|
|
ДИСЦИПЛИНА "МАРКЕТИНГ (Р. О., М" (задочно обучение, ОКС "магистър")
Вид материал: |
Учебна програма |
Резюме: |
Учебната дисциплина "Маркетинг" принадлежи към фундаменталния блок от знания, умения и навици, осигуряващи съществена част от базовата подготовка. В нея се третират основните въпроси на маркетинг подхода за управление на дейността на съвременната организация в условията на пазарна среда. Вниманието е концентрирано върху: същностна характеристика на маркетинга; направления на развитие на маркетинг дейността; сегментиране на пазара; маркетинг проучвания; поведение на потребителя и избор на целеви пазари, съдържание на основните маркетингови инструменти. Знанията, осигурявани от дисциплината, са тясно свързани и логично обусловени на входа от придобитите общоикономически и управленски знания от други базови дисциплини. Те се явяват изходна база за много от специализиращите и специалните дисциплини от учебния план на специалността, осигуряващ професионалните компетенции на студентите. |
Прикачен файл: |
1_UP_Marketing_UB_UCHR_V3_2021.doc |
Преподавател: |
ВЕРЯНА ТОДОРОВА БОЕВА |
|
|
|